Klantcases

Fish For Free. Feb/ Maart 2015: Webteksten, met toepassing van SEO voor een nieuwe kwalitatieve prijsvechter op gebied van online visverkoop.
ERIKS Groep. Apr – jun. 2014: Concept, indeling en copy voor het eerste Sustainability Report van industrieel dienstverlener ERIKS.
Struik Foods Europe, juli/aug 2013: schrijven, herschrijven en indelen van het eerste Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)-verslag van Struik Foods Belgium/ Chillfis. Dit verslag is bekroond met een Best Belgian Sustainability Report award van 2013 in de categorie ‘kleine en middelgrote organisaties’.
Advertentietekst Struik Beter Leven-producten voor Schiphol Plaza.
Vodafone Nederland, sep 2013 – dec 2014: reviewen en herschrijven van klantgerichte procescommunicatie voor Vodafone Thuis. De communicatie heeft betrekking op de volgende flows: billing en fulfillment. In opdracht van reclame-adviesbureau Pluspoint .
Visual Movement, juli 2013 – heden: webteksten schrijven en redigeren op basis van SEO, contentbeheer , interviews en branche-gerelateerde nieuwsberichten.
JIJ Organiseren, okt 2013 – Heden: Blogs op basis van input van het bedrijf. De teksten voor een flyer. Commercieel artikel voor een zakenblad.
Crown Slim Werken, okt 2013 – feb. 2014: Content verzorgen en schrijven van de nieuwsbrief voor vaste klanten.
André Heuvelman Music, jan 2014: PR voor het klassieke concert ‘De Winter’ uit de concertreeks Vier Jaargetijden. Waaronder: vooraankondiging in de pers, zendtijd/free publicity genereren bij regionale omroep, persberichten, filmen en verslaglegging.
Foucusplaza, okt/nov 2013: trendanalyse en column uit naam van leden van Focusplaza schrijven, op basis van interviews. Deze bijdrages verschijnen in het Focusplaza Inspiratiemagazine ter ere van het 15-jarige jubileum.
ZZP-brigade, sep 2013 – dec. 2014: review bestaand tekstmateriaal, webteksten voor de nieuwe website, flyer-teksten, advertorial voor een Business magazine.
Artiest Bram van Dijk, nov 2013: PR voor de nieuwe single Elke Seconde van Bram van Dijk: mini-reclamecampagne (‘Zelfs een euroknaller is duurder’) om downloads van de single te bevorderen, regelen van radio-interviews, tv-interviews en online en offline persaandacht van lokale, regionale en landelijke kranten.
Apeldoorn Nieuws, aug 2013 – heden: Redactionele bijdrages voor de nieuwspagina en een maandelijkse dierenrubriek.
Zwembad Blauwkapel, sep/okt 2013: Webteksten voor de nieuwe website van Zwembad Blauwkapel en de teksten voor de bevestiging van inschrijving. In opdracht van Krachtig Media.
MyCards.nl, nov 2013: in aanvulling op de bestaande SEO-teksten: creatieve tekstjes voor alle onderliggende categorieën binnen Trouwkaarten en Geboortekaartjes voor de online webshop MyCards.nl.
Bavaria N.V., feb/april 2012: hoofdredactie, coördinatie en uitvoerende werkzaamheden van/voor een dedicated uitgave van B2B-magazine Vakblad Supermarkt voor Bavaria. In dienst van uitgeverij T&S Productions.
Digiscript B.v., dec 2009/feb 2013: als freelance redactiecoördinator verantwoordelijk geweest voor de redactie en indeling van de jaarlijkse B2C-uitgave van diverse reisorganisaties, zoals Reisburo Touring en Internoord.
“Lianne heeft de afgelopen jaren de redactionele stukken geschreven voor ons jaarlijkse Vakantiejournaal. Ondanks dat Lianne soms maar weinig infomatie van ons kreeg aangereikt, wist zij toch altijd een pakkend verhaal te schrijven waarin de essentie van het verhaal tot zijn recht kwam. Bovendien was het werk tot in de puntjes verzorgd en altijd op tijd geleverd.” – L. Konijn, eigenaar van Reisburo Touring